-
1Academic Journal
Συγγραφείς: Dunekacke, SimoneAff1, IDs1185802501686z_cor1, Meyer-Jenßen, Lars, Eid, Michael
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: ZDM – Mathematics Education. 57(6):1177-1189
-
2Academic Journal
Συγγραφείς: Zhao, Yanlin, Curle, SamanthaAff2, Aff3, Yang, LianruiAff1, IDs40862025003214_cor1
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education. 10(1)
-
3Academic Journal
Συγγραφείς: Choi, Yoon Ha, Theobald, Elli, Velasco, Vicente, Eddy, Sarah L.Aff3, IDs40594025005266_cor1
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: International Journal of STEM Education. 12(1)
-
4Conference
Συγγραφείς: Li, Jiajing, Zhang, Yi, Lin, Yuru, Chen, Dengkang
Πηγή: 2023 International Symposium on Educational Technology (ISET) ISET Educational Technology (ISET), 2023 International Symposium on. :69-73 Jul, 2023
Relation: 2023 International Symposium on Educational Technology (ISET)
-
5Academic Journal
Συγγραφείς: Alison E. Kelly, Brittany N. Avila, Alissa C. Schell
Πηγή: Open Praxis, Vol 17, Iss 1 (2025)
Θεματικοί όροι: LC8-6691, open educational resources, achievement emotions, open pedagogy, writing self-efficacy, control-value theory, writing apprehension, Special aspects of education
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/d07a1cf5d3a248b3961758bff18abca6
-
6Academic Journal
Συγγραφείς: Akayuure, Peter, Owu-Annan, Christopher
Πηγή: African Journal of Educational Studies in Mathematics and Sciences; Vol. 21 No. 1 (2025): AJESMS; 37-53
Θεματικοί όροι: achievement emotions, academic emotions, control-value theory, mathematics engagement
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://www.ajol.info/index.php/ajesms/article/view/302011
-
7Academic Journal
Συγγραφείς: Yan Yi, Lixiang Gao, Shuang Wang, Mingzhang Zuo, Heng Luo
Πηγή: Front Psychol
Frontiers in Psychology, Vol 16 (2025)Θεματικοί όροι: learning experience, achievement emotions, online learning, elementary and middle school students, Psychology, control-value theory, BF1-990
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/88be918c03664cb38ef564ee8ba60d06
-
8Academic Journal
Συγγραφείς: Chengchen Li
Πηγή: Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 15, Iss 1, Pp 73-103 (2024)
Θεματικοί όροι: task enjoyment, positive psychology (pp), 0602 languages and literature, 05 social sciences, task boredom, task-based language teaching (tblt), P1-1091, 0501 psychology and cognitive sciences, 06 humanities and the arts, control-value theory, Philology. Linguistics
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/0f9d5e016b3243de8bef876257ce88cc
-
9Academic Journal
Συγγραφείς: Wei Luo, Guangyu Yang, Hua Yuan, Yao Lu, Xueqi Dong, Meixue Hou, Hui Xue, Xiuying Zhang
Πηγή: Frontiers in Medicine, Vol 12 (2025)
Θεματικοί όροι: evidence-based nursing, case-based learning, emotions, control-value theory, learning process, Medicine (General), R5-920
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmed.2025.1702678/full; https://doaj.org/toc/2296-858X
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/e83a85a8f7ae45b0b41944d375290f99
-
10Academic Journal
Συγγραφείς: Jason Skues, Earl Freeman, Kelly-Ann Allen
Πηγή: Australian Journal of Psychology, Vol 77, Iss 1 (2025)
Θεματικοί όροι: Achievement emotions, basic psychological needs, Control-Value Theory, autonomy satisfaction, cognitive appraisals, Psychology, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/13c8d19087b64c4d8420b72a818923b3
-
11Academic Journal
Συγγραφείς: Han Li, Tao Fang, Xinbo Wu, Zhenqian Zhou, Xilong Wu, Zhengxiao Zhang, Sukwon Kim
Πηγή: Frontiers in Psychology, Vol 16 (2025)
Θεματικοί όροι: control-value theory of achievement emotions, physical activity, behavior, structural equation model, college students, Psychology, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2025.1669445/full; https://doaj.org/toc/1664-1078
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/ce9aca52cf4c4e0c848aa545eb6812f1
-
12Academic Journal
Συγγραφείς: Tianlong Chai, Chengcheng Sha
Πηγή: Acta Psychologica, Vol 261, Iss , Pp 105979- (2025)
Θεματικοί όροι: Teacher support, Technophilia, AI self-efficacy, AI learning anxiety, Control-value theory, Psychology, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0001691825012922; https://doaj.org/toc/0001-6918
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΣύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/a857ba86fe7d4ae49585f644cc822d63
-
13Academic Journal
Συγγραφείς: Ludmila Martins, Susana Rodríguez Martínez
Πηγή: Acta Psychologica, Vol 261, Iss , Pp 105853- (2025)
Θεματικοί όροι: Achievement emotions, Goal orientations, Higher education, Control-value theory, Self-efficacy, Success expectations, Psychology, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0001691825011667; https://doaj.org/toc/0001-6918
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/a46e602a18934abc998a5529192ba2e1
-
14Conference
-
15eBook
Συγγραφείς: Heckel, ChristianAff3, Ringeisen, TobiasAff4
Συνεισφορές: Mayer, Claude-Hélène, editorAff1, Vanderheiden, Elisabeth, editorAff2
Πηγή: International Handbook of Emotions : Resourceful Cultural Perspectives, Vol. 2. :147-158
-
16eBook
Συγγραφείς: Schickel, MarcoAff3, Ringeisen, TobiasAff4
Συνεισφορές: Mayer, Claude-Hélène, editorAff1, Vanderheiden, Elisabeth, editorAff2
Πηγή: International Handbook of Emotions : Resourceful Cultural Perspectives, Vol. 2. :181-194
-
17Academic Journal
Συγγραφείς: Glasby, KarenAff1, IDs13384025008166_cor1, Leslie, Rachel, Fanshawe, Melissa
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: The Australian Educational Researcher: A Publication of the Australian Association for Research in Education. :1-23
-
18Academic Journal
Συγγραφείς: He, NiannianAff1, Cao, RongpingAff1, Mou, ChaoAff2, Aff3, IDs40299024008505_cor1
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: The Asia-Pacific Education Researcher. 34(1):253-268
-
19Academic Journal
Unraveling “Feeling Bad” in a Non-Western Culture: Achievement Emotions in Japanese Medical Students
Συγγραφείς: Nomura, OsamuAff1, Aff2, IDs4067002502296w_cor1, Sunohara, Momoka, Akatsu, Haruko, Wiseman, Jeffrey, Lajoie, Susanne P.
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Medical Science Educator. :1-9
-
20Academic Journal
Συγγραφείς: Nie, Kaihuaj_applirev-2024-0077_aff_002, Zhang, Haominj_applirev-2024-0077_aff_003, Khan, Ali Nawazj_applirev-2024-0077_aff_004
Πηγή: Applied Linguistics Review.