-
1Academic Journal
Συγγραφείς: Li, Lin, Leung, Xi Yu, Yang, Liyu
Πηγή: Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2024, Vol. 16, Issue 3, pp. 479-495.
Σύνδεσμος πρόσβασης: http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-02-2024-0112
-
2Academic Journal
Συγγραφείς: Min Ji Kim
Πηγή: Comparative Education. 59:489-505
Θεματικοί όροι: 两党合作, 05 social sciences, 社会技术愿景, bipartisanship, happy human capital, student happiness, Happiness education, floating signifier, 0509 other social sciences, sociotechnical imaginaries, creativity // 幸福教育, 幸 福的人力资本, 创新人才, 0503 education, 学生的幸 福, creative talents, 漂浮的能指
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://discovery-pp.ucl.ac.uk/id/eprint/10161249/
-
3Academic Journal
Συγγραφείς: Alvarez, Julian
Συνεισφορές: Alvarez, Julian
Θεματικοί όροι: sociotecnico, estudios de campo, Gestaltung der Spielaktivität, डिज़ाइन थिंकिंग, серьезная игра, 教育策略, Feldstudien, methodologische Verbindung, approccio riflessivo, 현장 연구, design thinking, פעילויות, 社会技術, الدراسات الميدانية, Serious Game, progettazione dell'attività di gioco, 교육 전략, עיצוב משחקים, वीडियो गेम्स, associazione metodologica, التفكير التصميمي, 게임 단계, studi sul campo, تصميم نشاط اللعبة, педагогическая взаимодополняемость, enfoque reflexivo, Jeu sérieux, strategia educativa, Activities, חשיבה עיצובית, 방법론적 연계, 方法論的アソシエーション, Jeux vidéo, משחקי וידאו, مراحل اللعبة, الاستراتيجية التعليمية, Serious Play, 严肃游戏, образовательная стратегия, asociación metodológica, социотехнический, シリアスゲーム, fasi di gioco, משחק רציני, estrategia educativa, 社会技术, 实地研究, игровые фазы, pädagogische Komplementarität, デザイン思考, 사회기술적, Design Thinking, Game Design, לודופדגוגיה, التكامل التربوي, Spielphasen, Activités, Edutainment, juego serio, serious game, 시리어스 게임, 教育互补性, 方法论关联, اللعبة الجادة, 反射的アプローチ, методологическая ассоциация, 游戏阶段, フィールド調査, педагогические инновации, الابتكار التربوي, 反思性方法, [SHS] Humanities and Social Sciences, 교육적 상호보완성, 반성적 접근법, Video game, complementariedad pedagógica, рефлексивный подход, soziotechnisch, sociotécnico, लुडोपेडागॉजी, Bildungsstrategie, 教育的イノベーション, [INFO] Computer Science [cs], ゲームフェーズ, 디자인 씽킹, 教育的補完性, 教育戦略, 교육 혁신, 设计思维, fases del juego, ゲーム活動の設計, complementarietà pedagogica, Serious game, गेम डिज़ाइन, дизайн-мышление, diseño de la actividad de juego, गतिविधियाँ, 教育创新, الارتباط المنهجي, pädagogische Innovation, 게임 활동 설계, reflexiver Ansatz, innovazione pedagogica, 游戏活动设计, Ludopédagogie, सीरियस गेम, полевые исследования, النهج التأملي, السوسيوتقني, innovación pedagógica, проектирование игровой активности
-
4Academic Journal
Συγγραφείς: Amin, Ash, Cirolia, Liza Rose
Πηγή: Urban Studies, 2018 Feb 01. 55(2), 274-295.
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://www.jstor.org/stable/26428439
Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο -
5Academic Journal
Συγγραφείς: 楊智元, Yang, Chih-Yuan
Συνεισφορές: 創國學士班
Θεματικοί όροι: 社會技術想像, 公共推理, 離岸風電, 水下噪音, 臺灣白海豚, sociotechnical imaginaries, public reasoning, offshore wind energy, underwater noise, Taiwanese white dolphin
Περιγραφή αρχείου: 135 bytes; text/html
Relation: 臺灣社會學刊; https://nccur.lib.nccu.edu.tw//handle/140.119/160239; https://nccur.lib.nccu.edu.tw/bitstream/140.119/160239/1/index.html
-
6Dissertation/ Thesis
Συγγραφείς: Zhang, Rongtao
Θεματικοί όροι: Human microchipping, Cyborg imaginaries, Remediation, Premediation, Sociotechnical imaginaries, Technological acceptance, Utopian, Brain Computer Interface, 植入式芯片, 赛博格想象, 再媒介化, 预媒介化, 社会技术想象, 技术接受度, 乌托邦式愿景, 脑机接口, Media and Communications, Medie-, kommunikations-, och informationsvetenskaper
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Διαθεσιμότητα: http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-248161
-
7Academic Journal
Συγγραφείς: Kim, Min Ji
Πηγή: Comparative Education (2022)
Θεματικοί όροι: Happiness education, floating signifier, happy human capital, bipartisanship, sociotechnical imaginaries, student happiness, creative talents, creativity // 幸福教育, 漂浮的能指, 幸 福的人力资本, 两党合作, 社会技术愿景, 学生的幸 福, 创新人才
Περιγραφή αρχείου: text
Relation: https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10161249/1/Happiness%20politics%20and%20education%20reform%20in%20South%20Korea%20building%20happy%20human%20capital%20for%20the%20future.pdf; https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10161249/
-
8Academic Journal
Πηγή: 智能科学与技术学报, Vol 1, Iss 1, Pp 7-20 (2019)
Θεματικοί όροι: acp方法, 配网节点边际价格, 平行控制, 平行智能, 平行管理, 社会能源, 社会技术能源系统, 电力系统中的智能操作, Electronic computers. Computer science, QA75.5-76.95
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: http://www.infocomm-journal.com/znkx/CN/abstract/abstract168624.shtml; https://doaj.org/toc/2096-6652
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/2acc1f2c4f654cca9119219ab6157a9d
-
9Academic Journal
Συνεισφορές: 創國學士班
Θεματικοί όροι: 公正轉型, 氣候變遷, 社會技術轉型, 環境勞動研究, 環境正義, Just transition, Climate change, Socio-technical transition, Environmental labor studies, Environmental justice
Περιγραφή αρχείου: 136 bytes; text/html
Relation: 臺灣社會學刊 (Taiwanese Journal of Sociology), No.75, pp.99-138; https://nccur.lib.nccu.edu.tw//handle/140.119/160238; https://nccur.lib.nccu.edu.tw/bitstream/140.119/160238/1/index.html
-
10Academic Journal
Πηγή: 智能科学与技术学报, Vol 1, Iss 1, Pp 7-20 (2019)
Θεματικοί όροι: 配网节点边际价格, 社会能源, acp方法, Electronic computers. Computer science, 平行管理, 平行智能, 电力系统中的智能操作, QA75.5-76.95, 社会技术能源系统, 平行控制
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/2acc1f2c4f654cca9119219ab6157a9d
-
11Academic Journal
-
12Academic Journal
Συνεισφορές: 北京大学 教育学院,北京,100871
Θεματικοί όροι: MOOCs, Teachers', knowledge, Teaching image, actions, Socio-technical system, Qualitative research, 教师知识, 教学意象, 教师行动, 社会技术系统, 质性研究
Relation: 1155456; http://hdl.handle.net/20.500.11897/18501
Διαθεσιμότητα: https://hdl.handle.net/20.500.11897/18501
-
13Academic Journal
建筑設計與制造的實驗性教研:數字化實踐港大暑期國際工作坊: 「深藍」亭子設計與建造 ; Deep Blue: Experiment in Architectural Design and Making
Συγγραφείς: Gao, Y, Ottevaere, OP
Relation: 建筑技藝; Architecture Technique; 35; 242583; 28; http://hdl.handle.net/10722/208671; 215
Διαθεσιμότητα: http://hdl.handle.net/10722/208671
-
14Report
Συγγραφείς: 梁波
Relation: 科学学研究; http://ir.sia.cn/handle/173321/27081
Διαθεσιμότητα: http://ir.sia.cn/handle/173321/27081
-
15Report
Συγγραφείς: 蕭如玲
Συνεισφορές: 嘉南藥理大學醫務管理系(所)
Θεματικοί όροι: 行動醫療, 社會技術系統, Mobile Health, Socio-technical System Approach
Περιγραφή αρχείου: 136 bytes; text/html
Relation: 計畫編號:NSC102-2410-H041-006 計畫年度:102;起迄日期:2013-08-01~2014-07-31; https://ir.cnu.edu.tw/handle/310902800/28243; https://ir.cnu.edu.tw/bitstream/310902800/28243/1/index.html
-
16Report
Relation: 中国安全科学学报; http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/35442
Διαθεσιμότητα: http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/35442
-
17Report
Relation: 人类工效学; 于广涛,王二平,李永娟. 非技术技能及其培训[J]. 人类工效学,2004,10(1):56-57.; http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/1894
Διαθεσιμότητα: http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/1894
-
18Report
Relation: 人类工效学; http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/37830
Διαθεσιμότητα: http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/37830
-
19Report
Relation: 人类工效学; http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/37947
Διαθεσιμότητα: http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/37947
-
20Report
Relation: 中国安全科学学报; http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/35856
Διαθεσιμότητα: http://ir.psych.ac.cn/handle/311026/35856