Εμφανίζονται 1 - 2 Αποτελέσματα από 2 για την αναζήτηση '"стратегия электронного маркетинга"', χρόνος αναζήτησης: 0,47δλ Περιορισμός αποτελεσμάτων
  1. 1
  2. 2
    Academic Journal

    Συγγραφείς: AlAbabneh, Hassan Ali

    Πηγή: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Vol. 1 No. 13(115) (2022): Transfer of technologies: industry, energy, nanotechnology; 26-38
    Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Том 1 № 13(115) (2022): Трансфер технологий: промышленность, энергетика, нанотехнологии; 26-38
    Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; Том 1 № 13(115) (2022): Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології; 26-38

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/252276