-
1Conference
Συγγραφείς: Chen, Jianjun, Sun, Wenxiao, Xu, Qian, Wang, Yifan, Yu, Furong, Zhang, Hao
Πηγή: 2025 7th International Conference on Computer Science and Technologies in Education (CSTE) Computer Science and Technologies in Education (CSTE), 2025 7th International Conference on. :352-356 Apr, 2025
Relation: 2025 7th International Conference on Computer Science and Technologies in Education (CSTE)
-
2Academic Journal
Συγγραφείς: Kim, SunaeAff1, IDs1140902509444y_cor1, Harris, Paul L, Néher, Benjamin
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Metacognition and Learning. 20(1)
-
3Academic Journal
Συγγραφείς: Zhang, Guanzhuo, Zhang, Jiafeng, Li, Hui, Liu, Wei, Zhang, XueminAff1, Aff2, IDs4035902503089x_cor1
Πηγή: BMC Psychology. 13(1)
-
4Academic Journal
Συγγραφείς: Lebuda, IzabelaAff1, IDs11409025094322_cor1, Hofer, Gabriela, Benedek, Mathias
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Metacognition and Learning. 20(1)
-
5Academic Journal
Συγγραφείς: Kubik, Veit, Jemstedt, Andreas, Mahjub Eshratabadi, Hassan, Schwartz, Bennett L., Jönsson, Fredrik U.
Πηγή: Metacognition and Learning. 17(2):375-398
Θεματικοί όροι: underconfidence-with-practice effect, judgments of learning, study-test practice, metacognitive monitoring, enactment, action phrases, psykologi, Psychology
Περιγραφή αρχείου: print
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΣύνδεσμος πρόσβασης: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-201880
https://doi.org/10.1007/s11409-021-09288-2 -
6Academic Journal
Συγγραφείς: Kim, Cheongil, Chong, Sang ChulAff1, Aff2, IDs13423024026359_cor1
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Psychonomic Bulletin & Review. 32(3):1443-1455
-
7Academic Journal
Συγγραφείς: Shiyi Chen, Michaela Green, Kathryn Nikki Hodge
Πηγή: Frontiers in Education, Vol 10 (2025)
Θεματικοί όροι: young children, metacognition, metacognitive monitoring and control, language, mathematics, Education (General), L7-991
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2025.1653320/full; https://doaj.org/toc/2504-284X
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/ebff37a9c5a740cca7bfe271328b33de
-
8Conference
Συγγραφείς: Ruan, Xingran, Wang, Kangcheng, Palansuriya, Charaka, Constantin, Aurora
Πηγή: Companion Proceedings of the 2024 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play. :242-248
Διαθεσιμότητα: http://dl.acm.org/doi/10.1145/3665463.3678790
-
9Academic Journal
Συγγραφείς: Luoya Zhang, Yelu Liu, Yuxiang Wang, Ke Gong, Kezhi Liu, Wei Lei, Jing Chen
Πηγή: Frontiers in Neuroscience, Vol 19 (2025)
Θεματικοί όροι: confidence ratings, confidence reactivity effect, metacognition, drift diffusion model, metacognitive control, metacognitive monitoring, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnins.2025.1638734/full; https://doaj.org/toc/1662-453X
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/2aa85cdd3d1c4845b89a048a71905e68
-
10Academic Journal
Συγγραφείς: Helen M. Ernst, Anja Prinz-Weiß, Jörg Wittwer, Thamar Voss
Πηγή: Frontiers in Psychology, Vol 16 (2025)
Θεματικοί όροι: self-assessment, self-efficacy, feedback, SRL, student teachers, metacognitive monitoring, Psychology, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2025.1687589/full; https://doaj.org/toc/1664-1078
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/929779bc453e4cafa0c33568f22c8228
-
11Conference
Πηγή: 2021 IEEE International Conference on Engineering, Technology & Education (TALE) Engineering, Technology & Education (TALE), 2021 IEEE International Conference on. :01-07 Dec, 2021
Relation: 2021 IEEE International Conference on Engineering, Technology & Education (TALE)
-
12Academic Journal
Συγγραφείς: Cong, PeiyaoAff1, Aff2, Zhang, XiaojingAff1, Aff2, Guo, YanlinAff1, Aff2, Long, YitingAff1, Aff2, Jiang, YingjieAff1, Aff2, IDs12144024070359_cor1
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 43(46):35326-35339
-
13Academic Journal
Συγγραφείς: Cong, Peiyao a, b, Zhang, Xiaojing a, b, Jiang, Yingjie a, b, ⁎
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Learning and Motivation August 2025 91
-
14Academic Journal
Συγγραφείς: Hawrot, Anna ⁎, Gnambs, Timo, Lockl, Kathrin
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Learning and Individual Differences August 2025 122
-
15Academic Journal
Συγγραφείς: Händel, Marion a, ⁎, Nett, Ulrike b, Bryce, Donna b, Dresel, Markus b
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Learning and Individual Differences August 2025 122
-
16Academic Journal
Συγγραφείς: Bablekou, Zoe a, ⁎, Chrysochoou, Elisavet b, Kazi, Smaragda c, Masoura, Elvira b, Tsigilis, Nikolaos d, e
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Cognitive Development July-September 2025 75
-
17Academic Journal
Συγγραφείς: Ernst, Helen M., Prinz, Anja, Wittwer, Jörg, Voss, Thamar
Πηγή: Front Psychol
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2025)Θεματικοί όροι: SRL, student teachers, Psychology, feedback, self-assessment, metacognitive monitoring, self-efficacy, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: pdf
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/af03d5196068498489afb3f12b00dcf4
-
18Academic Journal
Συγγραφείς: Eberhart, Janina a, b, ⁎, 1, Murayama, Kou b, 2, Sakaki, Michiko b, 3, Bryce, Donna a, c, 4
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Cognitive Development April-June 2025 74
-
19Academic Journal
Συγγραφείς: Zhaolan Li, Wenwu Dai, Ning Jia
Πηγή: BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Θεματικοί όροι: Judgment of confidence, Two-stage processing, Metacognitive monitoring, ERP, Psychology, BF1-990
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2050-7283
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/5407f12a8f874360820bdd8b7cbed8f5
-
20Academic Journal
Συγγραφείς: Zoe Bablekou, Elisavet Chrysochoou, Smaragda Kazi
Πηγή: Ψυχολογία: το Περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, Vol 28, Iss 2 (2023)
Θεματικοί όροι: developmental profiles, children, 4. Education, 05 social sciences, metacomprehension, Psychology, 0501 psychology and cognitive sciences, comprehension, executive functions, metacognitive monitoring, 0503 education, BF1-990
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/0ac86ca5335d44f0ad299ce218e01a49