-
1Academic Journal
Συγγραφείς: 趙珮晴 Pei-Ching Chao, 余民寧 Min-Ning Yu
Πηγή: Journal of Research in Education Sciences, Vol 63, Iss 3, Pp 231-255 (2018)
Θεματικοί όροι: 社會認知生涯理論, 部分最小平方法結構方程式模型, 國際數學與科學教育成就 趨勢調查, 情境, 數學, mathematics, partial least squares structural equation modeling, situation, social cognitive career theory, trends in international mathematics and science study, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Relation: http://jories.ntnu.edu.tw/jres/PaperContent.aspx?cid=220&ItemId=1654&loc=en; https://doaj.org/toc/2073-753X
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/3ebae0fa948e49789cfcfb9454fe555f
-
2Academic Journal
Συγγραφείς: 趙珮晴, Chao, Pei-Ching, 余民寧, Yu, Min-Ning
Συνεισφορές: 教育系
Πηγή: ftchengchi
Θεματικοί όροι: mathematics, partial least squares structural equation modeling, situation, social cognitive career theory, trends in international mathematics and science study, 社會認知生涯理論, 部分最小平方法結構方程式模型, 國際數學與科學教育成就趨勢調查, 情境, 數學, psy, edu
Διαθεσιμότητα: http://nccur.lib.nccu.edu.tw//handle/140.119/121399
-
3
Συγγραφείς: 趙珮晴, 余民寧, Pei-Ching Chao, Min-Ning Yu
Πηγή: ftntnormaluniv
Θεματικοί όροι: 社會認知生涯理論, 部分最小平方法結構方程式模型, 國際數學與科學教育成就趨勢調查, 情境, 數學, mathematics, partial least squares structural equation modeling, situation, social cognitive career theory, trends in international mathematics and science study, psy, edu